RETOURNEREN


Is het product dat je hebt besteld hebt toch niet helemaal naar wens? Dat kan natuurlijk gebeuren. Bij Hip & Meer heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst. De kosten van deze retour zijn voor eigen rekening en afhankelijk van uw pakketservice. Onderstaand vind je de retourinstructies:

Stap 1
Neem contact op met info@hipenmeer.nl en vermeld hierin duidelijk jouw naam, bestelnummer n de items waarom het gaat. We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om te bevestigen en/of we je retouraanvraag in behandeling kunnen nemen.

Stap 2
Indien we jou retour aanvraag hebben bevestigd volg je onderstaande vervolgstappen: Doe de artikelen in de bijbehorende verpakkingen en stop alles terug in de originele verpakking. Zorg dat de originele kaartjes van de producten niet zijn verwijderd. Dit helpt ons weer een beetje extra met het verwerken van jou retour!

Stap 3
Noteer onderstaand retouradres op je retourzending:
Hip & Meer
Maria Rutgerslaan 35
2135 PA Hoofddorp

Stap 4
Breng je retour naar het dichtstbijzijnde postkantoor van uw pakketservice en laat het verzenden naar het postadres van Hip & Meer. De kosten voor het verzenden zijn afhankelijk van uw vervoeren
Zorg dat je de track & trace code van je retour goed bewaard (indien track & trace mogelijk), totdat deze is verwerkt!

Het verschuldigde orderbedrag van je retourzending wordt door ons teruggestort op de (bank)rekening die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van retour ontvangst maximaal 14 werkdagen.

RETOURVOORWAARDEN


Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening.
Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening!
Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt.
Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
Heb je bezorgkosten betaald? Dan betalen wij deze natuurlijk aan je terug.
Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info@hipenmeer.nl en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen en het voor je oplossen!

RUILEN


Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch een ander product? Dan kun je een nieuwe order plaatsen. Heb je gebruik gemaakt van een kortingscode en werkt deze code niet meer? Stuur dan even een mailtje met uitleg naar info@hipenmeer.nl